Історія бренду Jimmy Choo

7Q8JP10j[1]Jimmy Choo (Джиммі Чу) – британський бренд , що спеціалізується на виробництві жіночого та чоловічого взуття, аксесуарів та парфумерії. Заснований у 1996 році Джиммі Чу та Тамарою Меллон. На 2013 креативним директором бренду є Сандра Чой, племінниця Джиммі Чу. Марка належить холдингу Labelux Group, який також володіє брендами Zagliani, Bally та Belstaff. 

Історія бренду

Історія взуттєвого бренду Jimmy Choo — гарний приклад того, як інфлюєнсери впливають на світ моди і можуть зробити той чи інший бренд об’єктом бажання (причому робили вони це задовго до того, як цей термін з’явився і став мейнстримом).

Датук Джиммі Чу Енг Кіт народився в Малайзії, у сім’ї майстрів взуттєвої справи. В оригіналі прізвище майбутнього дизайнера звучало як Чау (Chow), але завдяки щасливому випадку при видачі свідоцтва про народження зробили помилку і його прізвище трансформувалося в Чу.

Дитинство та юнацькі роки Джиммі провів на острові Пенанг, де батько навчав його секретів майстерності. Свою першу пару Чу змайстрував повністю сам в 11 років, а коли мова зайшла про вищу освіту та вибір професії, сім’я вирішила відправити підлітка вчитися до Лондонського коледжу моди (тоді він називався Технічний коледж Кордвейнера). Після уроків батька освіту Чу давалося легко, але доводилося також працювати на двох роботах, щоб його сплатити, — Чу працював у ресторані та прибиральником на взуттєвій фабриці.

Після випуску в 1986 році Джиммі відкрив свій перший невеликий магазинчик у лондонському Хакні, у старій будівлі шпиталю. Дизайнер робив вручну близько 20 пар на тиждень на замовлення і працював із приватними клієнтами. Справа пішла настільки успішно, що за два роки його пари, зроблені вручну, потрапили на сторінки британського Vogue. А 1990-го головною клієнткою бренду Jimmy Choo стала принцеса Діана (на примірки Чу їздив виключно до Кенсінгтонського палацу).

Джиммі Чу

У 1996 році до Джиммі Чу прийшла британський редактор розділу Аксесуари UK Vogue Тамара Меллон і запропонувала зробити з невеликої компанії Чу марку класу люкс. Дизайнер погодився і цей рік став переломним моментом в історії бренду. Меллон зайняла гроші у батька і вклала 150 000 фунтів (що за сьогоднішніми мірками дорівнює $ 365 000) в Jimmy Choo Ltd.

Джиммі Чу

Джиммі Чу

Джиммі Чу

Джиммі Чу

Джиммі Чу

Джиммі Чу

Джиммі Чу

іст: buro247.ua

Комментарии к записи Історія бренду Jimmy Choo отключены

Filed under Історія

Comments are closed.